ARKET valt Brussel binnen met Scandinavische hype
ARKET is een Zweedse conceptstore die de 'less is more'-lijn doortrekt van je vestiaire naar je hele huisraadARKET lanceert na zijn ‘première’ in Londen een reeks continentale shops in Munchen, Copenhagen en ons eigen Brussel. We mogen spreken van een kleine ‘revolutie’ binnen de H&M-groep omdat er ook ‘food’ en producten uit verschillende sectoren mee gemoeid zijn.
En niet zomaar wat fast-food. ARKET wil een uitdrager zijn van de New Nordic Food Manifesto, wat neerkomt op ecologisch verantwoord voeding produceren en consumeren.
ARKET Brussels, aan de Guldenvlieslaan
Daarnaast is het aanbod van kleding en interieurproducten bedoeld voor mannen, vrouwen en kinderen. De stijl is bedoeld als ‘tijdloos maar trendy’. Revolutionair voor de H&M-groep is een selecte aanwezigheid van niet-H&M producten. Het gaat van huisporselein en badkamerartikelen, over kookboeken en kidstoys tot kantoorbenodigdheden.
ARKET’s Kookboekenselectie, ondermeer de ‘basic eibereidingen’
Winkelopstelling komt strak en bijna medisch over. Bewuste stijlbreuk van het merk?
Avenue de la Toison d’Or, 15
1000 Bruxelles